Muzica
Jean Gavril a lansat “Jale Jeane”

Jean Gavril a lansat “Jale Jeane”, al doilea single extras de pe EP-ul “Cutit la abdomen”. Dupa ce la finalul lunii mai, Jean si Juno ne-au adus “Fata, bea cu mine”, imnul rock al verii, artistul continua povestea cu “Jale Jeane”, a doua piesa extrasa de pe primul sau EP.
Scrisa de artist in studiourile HaHaHa Production alaturi de Lucian Nagy si Lupu Alexandru, “Jale Jeane” prezinta un mix de rock’n’roll, funk, pop si samba, cu un ritm garantat sa-ti intre in sange.
Avand la baza un compliment cel putin neobisnuit, dar reprezentativ artistului, piesa este insotita de un videoclip semnat Monolit Studio, ce-l gaseste pe Jean in postura unui prezentator radio, alaturi de alte 3 planuri narative ce urmaresc diferite personaje feminine si efectul pe care-l are piesa asupra acestora.
“Dans, samba si-o chitara electrica. Despre asta e vorba. Restul vorbeste de la sine. Ne vedem pe ringul de dans, va pupa Jean”.
Jean este artistul care isi spune povestea prin piesele sale, fapt care ii ofera originalitate si asigura publicului un moment unic. Odata urcat pe scena, acesta traieste intr-un mod aparte fiecare nota muzicala, iar creatiile sale transmit emotii si libertate.
Muzica
Denisa Moga lanseaza single-ul „Maker”

Denisa Moga lanseaza a doua piesa din cariera solo: „MAKER”. Single-ul este compus de catre Adi Colceru, Laurentiu Duta, Andreea Moldovan si Manuela Cherejy, iar videoclipul a fost regizat de SegaFrate in colaborare cu Marian Preda si Stancu Marian.
„«Maker» este o piesa cu un mesaj de dragoste profund, adresat adolescentilor care pleaca inca de copii de acasa pentru a-si urma visele. Se intampla adesea sa treaca prin momente grele, sa isi piarda speranta, iar atunci se indreapta spre acest «Maker», rugandu-l sa le arate lumina pentru a putea merge mai departe. Este o piesa in care am investit multe sentimente si sper ca voi reusi sa va transmit aceasta emotie”, declara Denisa Moga.
Originara din Sebes, judetul Alba, Denisa Moga are aproape 18 ani si este eleva in clasa a douasprezecea la Colegiul „ Ion Luca Caragiale” din Bucuresti. In 2015, Denisa Moga a participat la tabara de muzica DeMoga Summer Camp, moment care a determinat-o sa isi continue pasii spre o cariera muzicala, iar in toamna anului trecut s-a mutat in Bucuresti pentru a putea imbina mai usor utilul cu placutul, mai exact scoala si muzica. A debutat in decembrie 2017 cu piesa „ SINGURI” alaturi de Cat Music, apoi a urmat piesa „ TOXIC”, un featuring cu Mircea Eremia.
Bazar
Delia lansează videoclipul oficial al piesei „Trăiește frumos”, un manifest pentru o viață echilibrată în offline
Delia revine cu videoclipul oficial al piesei „Trăiește frumos”, care este inspirat din viața artistei și în care apar o parte dintre prietenii și familia ei.
Videoclipul piesei „Trăiește frumos” a fost filmat chiar acasă la Delia, în regia lui Alex Ceaușu. În videoclip apar mama Deliei, nepoata ei, Jessie, prietenii ei, Monica Munteanu, Chrisa Dobreanu, Giulia, Denis Radu. Echipa de beauty a Deliei este formată din Alex Abagiu (make-up) și Sorin Stratulat (hair), în vreme ce de styling s-a ocupat chiar Delia.
Cel mai tare live e cel pe care îl trăiești. Într-o lume în care viața se derulează pe ecranele telefoanelor, în care zâmbetele și discuțiile sunt tot mai mult înlocuite de filtrele aplicațiilor, piesa „Trăiește frumos” a fost foarte bine primită de public și intens distribuită în mediul online.
Artista îşi compune în mod frecvent piesele, printre cele mai cunoscute single-uri care îi poartă semnătura numărându-se „Fata lu’ tata”, „Verde împărat”, „Du-te-mă”, „Rămâi cu bine”, „Parfum de fericire”, „Cine m-a făcut om mare” şi multe altele, piese pentru care Delia cântă de multe ori la instrumente – pian şi flaut.
Vara aceasta, Delia a lansat hit-ul „Despablito” în colaborare cu Grasu XXL, piesă care a fost #1 în Trending încă din ziua lansării și care, în decurs de două luni, a adunat aproape 26 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Anul acesta, Delia a susținut o serie de 3 concerte „Acadelia” la Sala Palatului, evenimente sold out în fața a 12.000 de oameni, un spectacol complex, organizat de Global Events.
Bazar
Un nou record pentru Cat Music: 5.000.000 de abonati pe YouTube
Daca in urma cu scurt timp canalul de YouTube al casei de discuri Cat Music a depasit pragul de cinci miliarde de vizualizari, acum stabileste un nou record: 5.000.000 de abonati.
Intre primul clip uploadat pe YouTube, respectiv “Ghita” (Cleopatra Stratan), si cel mai recent, lansat de Jukebox, “Am ce un am”, 1779 de videoclipuri au fost urcate pe canalul Cat Music. Printre cele mai populare clipuri se numara “Dalinda” (Alex Mica) cu 78 de milioane de vizualizari, urmat de “Laugh Till You Cry” (Faydee ft. Lazy J) cu 64 de milioane de vizualizari , “The Violin Song” (Monoir & Osaka feat. Brianna) cu 62 de milioane de vizualizari si “Condimente” (Nosfe feat. Ruby) cu 60 de milioane de vizualizari.
Odata cu atingerea pragului de 5.000.000 de abonati, casa de discuri lanseaza campania #FollowTheCat, unde fanii Cat Music sunt rasplatiti cu un iPhone X S, un iWatch, o trotineta electrica, un Playstation 4, un aparat foto profesional si multe alte premii surpriza! Concursul se desfasoara in perioada 19 septembrie – 10 octombrie 2018, iar cei care vor sa participe, pot gasi mai multe informatii despre cum se pot inscrie in campanie pe www.catmusic.ME sau pe www.catmusic.ro.
Cat Music este cel mai important label din Romania, cu o cota de piata de 30%, peste 8 000 de piese publicate si detine cel mai puternic canal de YouTube din Europa Centrala, de Est si Rusia. Cu un portofoliu ce depaseste 60 de artisti, casa de discuri a lansat de-a lungul timpului hit-uri internationale, cum ar fi “Dragostea din Tei” (O-Zone), “Stereo Love”(Edward Maya) , “Mamma Mia (He’s Italiano)” (Elena), “Zaleilah” (Mandinga) sau “Amor”(Kamelia). Recent, label-ul a anuntat oficial extinderea la nivel mondial prin prima filiala internationala – Cat Music Spain, in cadrul unei conferinte de presa la Madrid.
In urma cu un an, Cat Music a lansat oficial www.catmusic.ME, prima platforma integrata a unui label, unde iubitorii de muzica pot avea acces la continut exclusiv – videoclipuri in avanpremiera, concursuri, “behind the scenes”, galerii foto, dar si stiri despre artistii preferati.